Vânzările Lego cresc pe măsură ce părinții își îndrumă copiii spre activități în afara smartphone-urilor

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Vânzările Lego în Creștere

Lego a anunțat o creștere a vânzărilor de 12%, ajungând la un record de 34,6 miliarde coroane daneze (aproximativ 4 miliarde lire sterline) în prima jumătate a anului. Această creștere a fost susținută de vânzări puternice ale seturilor Botanicals și ale celor inspirate de Formula One.

Contextul Vânzărilor

Compania daneză de jucării a depășit astfel piața globală de jucării, care a crescut cu 7%. Directorul executiv, Niels B. Christiansen, a menționat că este posibil ca Lego să beneficieze de dorința părinților de a-i ține pe copii departe de smartphone-uri, din cauza temerilor legate de impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale.

Creșterea Cererii pentru Produse Alternative

Vânzările Lego au avut loc în contextul în care compania Yoto, creator de difuzoare fără ecran pentru copii, a aproape dublat vânzările anul trecut, atingând 94,8 milioane lire sterline, și se așteaptă să obțină profit pentru prima dată în 2025. O cercetare realizată de GWI a arătat că dependența de social media este una dintre cele mai mari temeri ale părinților pentru copiii lor, alături de criza climatică și război.

Strategia Lego pentru a Atrage Copiii

Christiansen a afirmat: „Ne vedem ca o competiție pentru timpul copiilor. Cel mai important lucru este să oferim experiențe relevante și captivante, ceea ce ar putea să-i țină departe de smartphone-uri.” De asemenea, Lego dezvoltă jocuri digitale și colaborează cu branduri mai prietenoase pentru adolescenți, cum ar fi Nike.

Publicitate
Ad Image

Performanța Financiară

Compania a raportat o creștere de 10% a profitului net, ajungând la 6,5 miliarde coroane daneze. Lego a semnat acorduri pentru a produce jucării legate de serialele animate Bluey și Pokémon și a lansat campania „She Built That” pentru a încuraja fetele să folosească Lego creativ.

Perspectivele Viitoare

Vânzările continuă să crească în China, după un început dificil în 2024, iar compania se așteaptă ca vânzările globale să crească cu aproximativ 9% în a doua jumătate a anului, datorită cererii puternice din partea consumatorilor. Lego plătește unele taxe pentru importurile din fabrica sa din Mexic, dar a reușit să evite taxe pentru anumite produse datorită unui acord între cele două țări. Compania nu are planuri de a crește prețurile jucăriilor în SUA în acest an.

Concluzie

Creșterea vânzărilor Lego reflectă o tendință tot mai mare a părinților de a căuta alternative la utilizarea excesivă a smartphone-urilor, ceea ce sugerează o schimbare în preferințele consumatorilor și o oportunitate pentru industria de jucării de a inova și de a se adapta nevoilor actuale ale familiilor.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *