Creșterea apelurilor la ANPIS pentru tichetele de energie
Call-centerul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) a primit, într-o singură săptămână, peste 15.000 de apeluri de la cetățeni interesați de tichetele de energie. Ministrul Muncii, Florin Manole, a făcut acest anunț într-o postare pe Facebook, evidențiind interesul crescut al românilor pentru acest program.
Mesajul ministrului Muncii
Florin Manole a vizitat call-centerul ANPIS și a transmis un mesaj de mulțumire angajaților, apreciind munca lor în răspunsul la întrebările cetățenilor. El a încurajat toți cetățenii eligibili să aplice pentru tichetele de energie, subliniind importanța acestui ajutor financiar.
Statistici privind apelurile
Conform datelor oficiale, în perioada menționată au fost înregistrate exact 15.117 apeluri, iar 90% dintre acestea au fost rezolvate direct de către operatorii call-centerului.
Concluzie
Numărul record de apeluri la ANPIS reflectă o nevoie urgentă de sprijin financiar în rândul populației, ceea ce subliniază importanța programului de tichete de energie în contextul economic actual.
E chiar alarmant să vedem câți români au nevoie de ajutor. Sper că ANPIS va face față valului ăsta de apeluri și nu se va bloca, pentru că mulți oameni depind de aceste tichete.
Mă întreb cât de eficiente sunt aceste tichete pe termen lung. E bine că există sprijin, dar ar trebui să ne concentrăm și pe soluții mai durabile pentru problemele financiare ale cetățenilor.
Evident că situația economică este tot mai grea dacă s-au primit atât de multe apeluri într-o singură săptămână. Poate ar fi fost util ca informațiile despre tichete să fie comunicate mai clar dinainte.
Mi se pare suspect numărul acesta mare de solicitări într-un timp atât de scurt. Oare cum stau lucrurile cu fondurile disponibile? Se pregătește guvernul pentru o altă criză?