Cracker Barrel reîntoarce emblematicul logo clasic ca răspuns la reacțiile nefavorabile

Moderator
1 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Anunțul Cracker Barrel

Cracker Barrel a decis să revină la logo-ul său original ca răspuns la reacțiile negative primite pentru noul design. Compania a afirmat că a ascultat părerile clienților, subliniind că „tribul a vorbit”.

Schimbarea logo-ului

Noul logo, care a înlocuit designul clasic ce includea imaginea lui Uncle Herschel, a fost introdus recent, dar a stârnit nemulțumiri considerabile în rândul consumatorilor. Chiar și fostul președinte Donald Trump a comentat această schimbare.

Reacția companiei

Cracker Barrel a confirmat că „noul logo va dispărea” și că logo-ul „Old Timer” va fi reinstaurat. Compania a exprimat apreciere față de clienții care și-au împărtășit opiniile, evidențiind importanța feedback-ului în menținerea brandului.

Logo-ul original

Logo-ul istoric al Cracker Barrel este utilizat din 1977 și va continua să fie simbolul brandului, menținând tradiția de a oferi „mâncare delicioasă, primiri călduroase și ospitalitate specifică sudului”.

[ad_slot id="2"]

Concluzie

Decizia de a reveni la logo-ul clasic subliniază importanța reacțiilor clienților și a conservării identității de brand în fața schimbărilor moderne.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *