Contradicții flagrante: cum televiziunea lui Ghiță a transformat imaginea lui George Simion din aliat în trădător după campania din 2024

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Televiziunea lui Ghiță și susținerea lui George Simion

Televiziunea lui Ghiță a avut o atitudine variabilă față de George Simion, liderul AUR, în funcție de contextul electoral. Înainte de alegerile anulate, postul de știri l-a susținut pe Simion, dar, odată ce acesta a devenit oponent al lui Nicușor Dan, televiziunea a schimbat direcția, acuzându-l pe Simion de trădare a mișcării suveraniste.

Schimbarea de atitudine în campania electorală

În iunie 2024, George Simion a fost prezentat cu entuziasm de moderatorul Ciutacu, care l-a numit „proaspătul viitor candidat la președinție”. De asemenea, în noiembrie 2024, Ioan Korpos a realizat o emisiune în care l-a vizitat pe Simion acasă, subliniind un cadou pentru copilul acestuia. Tot în noiembrie 2024, Ciutacu a anunțat o „bombă a serii” referitoare la posibilele dosare penale împotriva lui Simion.

Acuzațiile de trădare și susținerea lui Nicușor Dan

În lunile următoare, televiziunea lui Ghiță a început să-l critice pe Simion, afirmând că acesta a trădat mișcarea suveranistă. Jurnalista Andreea Cretulescu a speculat că Simion s-ar putea ascunde, iar alții au sugerat că ar fi vândut „meciul”. Televiziunea a accentuat că Simion a luat decizii haotice și a avut absențe inexplicabile, sugerând o posibilă trădare sau o execuție de ordin.

Critici și controverse

În contextul protestelor, s-a menționat că George Simion era în Cipru, în timp ce protestatarii se confruntau cu jandarmii, ceea ce a stârnit reacții negative din partea jurnaliștilor postului. În noiembrie 2025, televiziunea a anunțat că Nicușor Dan a devenit primul președinte în funcție care a acceptat să apară pe postul de televiziune, consolidând astfel o schimbare de susținere în favoarea acestuia.

[ad_slot id="2"]

Concluzie

Transformarea imaginii lui George Simion de la aliat la trădător în ochii televiziunii lui Ghiță subliniază volatilitatea sprijinului politic în contextul electoral și impactul pe care mass-media îl poate avea asupra percepției publice a liderilor politici.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *