Box Office: „KPop Demon Hunters” cucerește publicul cu între 17 și 18 milioane de dolari în prima sa victorie cinematografică pentru Netflix

Moderator
4 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Box Office: Succesul „KPop Demon Hunters”

Filmul animat „KPop Demon Hunters” a reușit să înregistreze încasări între 17 și 18 milioane de dolari în weekendul 22-24 august, conform estimărilor din surse din industrie. Acesta a fost prezentat în 1.700 de cinematografe din America de Nord. Unele estimări indicau chiar încasări de 18 milioane până la 20 de milioane de dolari, cu un anumit analist sugerând că suma s-ar fi apropiat de 19 milioane de dolari.

Cu toate acestea, Netflix, care a avut o relație complicată cu exhibitorii, nu raportează încasările box office, astfel că suma exactă nu va fi cunoscută, iar filmul nu va apărea în clasamentul oficial al box office-ului gestionat de Comscore.

Competiția din Weekend

Drept rezultat, filmul „Weapons” de la New Line și Warner Bros. este considerat câștigător oficial al weekendului, având încasări de 15,4 milioane de dolari din 3.631 de cinematografe și un total global de aproape 200 de milioane de dolari.

Strategia Netflix

Evenimentul de tip sing-along a fost o mișcare inteligentă din partea Netflix pentru a promova „Demon Hunters” și a atrage noi abonați. Sursa sugerează că cinematografele au avut acces la acest eveniment doar sâmbătă și duminică, ceea ce a stârnit speculații că Netflix a folosit acest eveniment ca pe un truc de marketing înainte de a lansa aceeași versiune sing-along pe platforma sa. La scurt timp după publicarea informațiilor, Netflix a anunțat că versiunea sing-along va fi disponibilă pe platformă începând de luni.

Publicitate
Ad Image

Impactul Cultural și Performanțele

De la lansarea sa în iunie, „KPop Demon Hunters” a devenit un fenomen cultural, fiind aproape de a deveni filmul în limba engleză cel mai vizionat pe Netflix, după ce a ajuns pe prima poziție în topul filmelor animate. Coloană sonoră a filmului a petrecut mai multe săptămâni în top 10 Billboard 200, cu mai multe melodii, precum „Golden”, ajungând pe primele poziții ale clasamentului.

Politica Cinematografelor

AMC Theatres, cea mai mare rețea de cinematografe din lume, a refuzat să difuzeze sing-along-ul, conform politicii sale de a nu juca filme care sunt disponibile acasă. Regal Cinemas și Cinemark, împreună cu Alamo Drafthouse și alte rețele, au fost dispuse să participe, având în vedere că box office-ul de vară a avut un final slab.

Sinopsisul Filmului

Filmul prezintă aventurile unui trio de superstaruri K-pop, Rumi (Arden Cho), Mira (May Hong) și Zooey (Ji-young Yoo), care își folosesc identitățile secrete de vânători de demoni pentru a-și proteja fanii de o amenințare supranaturală. Ei trebuie să se confrunte cu cel mai mare dușman al lor — o rivalitate cu o trupă de băieți demon în disguise.

Perspectivele Viitoare

Directorii Maggie Kang și Chris Appelhans au realizat acest film pentru Sony Pictures Animation, bazându-se pe un scenariu scris de Danya Jimenez, Hannah McMechan, Kang și Appelhans. Netflix își propune să continue să sprijine filmul și creatorii săi, având în vedere potențialul de a dezvolta o franciză.

Concluzie

Succesul „KPop Demon Hunters” la box office și impactul său cultural sugerează o posibilă evoluție a relației dintre Netflix și cinematografe, deschizând uși pentru viitoare colaborări și inovații în metoda de distribuție a filmelor.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *