Bogdan Ivan, opinie după incidentul Charlie Ottley: „Este inacceptabil să rămâi fără electricitate timp de trei zile. Cineva de la Electrica trebuie să răspundă”

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Critica ministrului Energiei

Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, a criticat compania Electrica pentru gestionarea defectuoasă a situației în care jurnalistul britanic Charlie Ottley a rămas fără electricitate timp de trei zile în zona Bran. Ivan a declarat că „nu e normal să stai trei zile fără curent” și a cerut responsabilitate din partea operatorului.

Responsabilitatea operatorului

Bogdan Ivan a menționat că „cineva de la Electrica o să fie responsabil” pentru modul în care a fost tratată solicitarea lui Charlie Ottley. Acesta a subliniat că, deși problemele au fost cauzate de condiții meteorologice extreme care au afectat peste 20.000 de locuințe, 99% dintre acestea au fost reconectate în decurs de două zile.

Problemele cauzate de vreme

Ministrul a explicat că deranjamentele au fost generate de vremea nefavorabilă, dar a recunoscut că, în ciuda eforturilor depuse de sute de echipe pentru remedierea situației, comportamentul unor operatori poate fi inacceptabil. Ivan a încurajat cetățenii să reclame astfel de cazuri către Ministerul Energiei și Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).

Atragerea atenției asupra comportamentului operatorilor

Ivan a subliniat că este inadmisibil ca operatorii să trateze clienții cu aroganță și a cerut ca cei care se confruntă cu astfel de atitudini să facă plângeri formale. El a explicat că ANRE are pârghiile necesare pentru a amenda companiile care nu își îndeplinesc obligațiile.

Publicitate
Ad Image

Contextul incidentului

Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, a fost afectat de lipsa curentului electric și a semnalat pe rețelele sociale că, în Marea Britanie, un astfel de incident ar fi dus la sancțiuni. Critica sa a fost susținută de declarațiile ministrului, care a recunoscut că, deși problemele meteorologice sunt un factor, comportamentul operatorilor trebuie îmbunătățit.

Concluzie

Incidentul a scos la iveală nevoia de responsabilitate și îmbunătățire a serviciilor oferite de operatorii de energie electrică, având implicații importante asupra încrederii consumatorilor în sistemul energetic din România.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *