Bogdan Ivan, comentariu în urma incidentului Charlie Ottley: „Este inadmisibil să stai fără curent timp de trei zile. Cineva de la Electrica trebuie să fie tras la răspundere”

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Critica ministrului Energiei față de Electrica

Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, a criticat compania Electrica pentru modul defectuos în care a gestionat situația în care jurnalistul britanic Charlie Ottley a rămas fără electricitate timp de trei zile în zona Bran. Ivan a subliniat că „nu e normal să stai trei zile fără curent” și a cerut responsabilitate din partea operatorului de electricitate.

Responsabilitatea în cazul incidentului

Bogdan Ivan a afirmat că „cineva de la Electrica o să fie responsabil” pentru modul în care a fost tratată solicitarea lui Charlie Ottley. Deși problemele au fost cauzate de condiții meteorologice extreme care au afectat peste 20.000 de locuințe, 99% dintre acestea au fost reconectate în decurs de două zile.

Problemele generate de vremea nefavorabilă

Ministrul a explicat că deranjamentele au fost cauzate de vremea nefavorabilă, dar a recunoscut că, în ciuda eforturilor depuse de sute de echipe pentru remedierea situației, comportamentul unor operatori poate fi inacceptabil. Ivan a încurajat cetățenii să reclame astfel de cazuri la Ministerul Energiei și la Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).

Atragerea atenției asupra comportamentului operatorilor

Ivan a subliniat că este inadmisibil ca operatorii să trateze clienții cu aroganță și a cerut ca cei care se confruntă cu astfel de atitudini să facă plângeri formale. El a explicat că ANRE are pârghiile necesare pentru a amenda companiile care nu își îndeplinesc obligațiile.

[ad_slot id="2"]

Contextul incidentului cu Charlie Ottley

Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, a fost afectat de lipsa curentului electric și a semnalat pe rețelele sociale că, în Marea Britanie, un astfel de incident ar fi dus la sancțiuni. Critica sa a fost susținută de declarațiile ministrului, care a recunoscut că, deși problemele meteorologice sunt un factor, comportamentul operatorilor trebuie îmbunătățit.

Concluzie

Incidentul a evidențiat necesitatea responsabilității și îmbunătățirii serviciilor oferite de operatorii de energie electrică, având implicații importante asupra încrederii consumatorilor în sistemul energetic din România.

Distribuie acest articol
4 comentarii
  • Este incredibil cum o companie de utilități poate să lase oamenii fără curent atât de mult timp. Cred că ar trebui să existe niște măsuri mai stricte pentru a preveni astfel de situații.

  • Mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă Charlie Ottley nu ar fi fost în aceeași situație? Poate Electrica nu ar fi reacționat deloc.

  • Sunt de acord cu ministrul Ivan, este inadmisibil ce s-a întâmplat. Ar trebui să fim mai vocali în fața acestor abuzuri și să cerem responsabilitate din partea companiilor care ne oferă servicii esențiale.

  • Se pare că toată lumea se plânge de Electrica, dar cine are puterea reală să schimbe lucrurile? Mă tem că vom rămâne la fel mult timp de acum înainte, indiferent cât ne plângem.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *