Cinematografia învinge: „K-Pop Demon Hunters” strânge între 17 și 18 milioane de dolari în debutul său pe Netflix

Moderator
4 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Box Office: Succesul „KPop Demon Hunters”

Filmul animat „KPop Demon Hunters” a înregistrat încasări între 17 și 18 milioane de dolari în weekendul 22-24 august, conform estimărilor din surse din industrie. Acesta a fost difuzat în 1.700 de cinematografe din America de Nord. Unele estimări sugerează că încasările ar fi putut ajunge până la 20 de milioane de dolari, cu un analist indicând o sumă apropiată de 19 milioane de dolari.

Netflix, care nu raportează încasările box office, face imposibilă cunoașterea exactă a sumelor, iar filmul nu va apărea în clasamentul oficial al box office-ului gestionat de Comscore.

Competiția din Weekend

În acest context, filmul „Weapons” de la New Line și Warner Bros. este considerat câștigătorul oficial al weekendului, având încasări de 15,4 milioane de dolari din 3.631 de cinematografe și un total global aproape de 200 de milioane de dolari.

Strategia Netflix

Netflix a organizat un eveniment de tip sing-along pentru a promova „Demon Hunters” și a atrage noi abonați. Cinematografele au avut acces la acest eveniment doar sâmbătă și duminică, ceea ce a stârnit speculații că Netflix a folosit acest truc de marketing înainte de a lansa aceeași versiune pe platforma sa. Versiunea sing-along va fi disponibilă pe Netflix începând de luni.

[ad_slot id="2"]

Impactul Cultural și Performanțele

De la lansarea sa în iunie, „KPop Demon Hunters” a devenit un fenomen cultural, apropiindu-se de statutul de cel mai vizionat film în limba engleză pe Netflix, ocupând prima poziție în topul filmelor animate. Colona sonoră a filmului a avut un succes semnificativ, petrecând mai multe săptămâni în top 10 Billboard 200, cu melodii precum „Golden” ajungând în primele poziții ale clasamentului.

Politica Cinematografelor

AMC Theatres, cea mai mare rețea de cinematografe din lume, a refuzat să difuzeze sing-along-ul, conform politicii sale de a nu prezenta filme disponibile acasă. Regal Cinemas, Cinemark, Alamo Drafthouse și alte rețele au fost dispuse să participe, având în vedere că box office-ul de vară a avut un final slab.

Sinopsisul Filmului

Filmul urmărește aventurile unui trio de superstaruri K-pop, Rumi (Arden Cho), Mira (May Hong) și Zooey (Ji-young Yoo), care își folosesc identitățile secrete de vânători de demoni pentru a-și proteja fanii de o amenințare supranaturală. Ele trebuie să se confrunte cu cel mai mare dușman al lor — o rivalitate cu o trupă de băieți demon în disguise.

Perspectivele Viitoare

Directorii Maggie Kang și Chris Appelhans au realizat acest film pentru Sony Pictures Animation, bazându-se pe un scenariu scris de Danya Jimenez, Hannah McMechan, Kang și Appelhans. Netflix își propune să continue sprijinul pentru film și creatorii săi, având în vedere potențialul de a dezvolta o franciză.

Concluzie

Succesul „KPop Demon Hunters” la box office și impactul său cultural sugerează o posibilă evoluție a relației dintre Netflix și cinematografe, deschizând oportunități pentru viitoare colaborări și inovații în distribuția filmelor.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *